Komunikat nr 2 Rektora Politechniki Łódzkiej, 13 marca 2020 r.

  1. Zawieszenie realizacji zajęć realizowanych poprzez bezpośredni kontakt ze studentami nie może być traktowane jako zawieszenie zajęć w ogóle. Każdy prowadzący, w porozumieniu z kierownikiem przedmiotu i kierownikiem jednostki, powinien określić możliwość prowadzenia zajęć w sposób zdalny oraz bezzwłocznie przystąpić do ich realizacji. Dopuszczalne są przy tym dowolne sposoby zdalnego prowadzenia zajęć, zarówno z wykorzystaniem platformy WIKAMP, jak i poza nią.
  2. Przełożony tj. Rektor, Prorektor, Dziekan, Dyrektor instytutu, Kierownik katedry, Dyrektor jednostki ogólnouczelnianej, Kanclerz i Kwestor może polecić pracownikowi wykonywanie, przez czas oznaczony, pracy określonej w umowie o pracę, poza miejscem jej stałego wykonywania w formie tzw. pracy zdalnej. O sposobie nadzoru, raportowania w czasie trwania pracy zdalnej decyduje przełożony.
  3. Przestaje obowiązywać pkt 12. Komunikatu Nr 1/2020 Rektora Politechniki Łódzkiej z 11 marca 2020 r. w brzmieniu: „Bezpośredni przełożony może polecić pracownikowi wykonywanie, przez czas oznaczony, pracy określonej w umowie o pracę, poza miejscem jej stałego wykonywania w formie tzw. pracy zdalnej. O zakresie i czasie wykonywania pracy zdalnej decyduje bezpośredni przełożony”.
  4. Komunikat wchodzi w życie 13 marca 2020 r. obowiązuje od 16 marca 2020 r. do 14 kwietnia 2020 r.

 

Rektor Politechniki Łódzkiej
prof. dr hab. inż. Sławomir Wiak